Hoe lang zit er garantie op mij (keuken) apparatuur in mijn nieuwbouw woning?
De gehele keuken is geleverd door Bribus. Als er een defect is kunt u contact opnemen met bribus via: service@bribus.nl.
De gehele keuken is geleverd door Bribus. Als er een defect is kunt u contact opnemen met bribus via: service@bribus.nl.
Dat verschilt per leverancier. Na de versterking heeft u een map ontvangen met aanvullende informatie hierover.
Dat is mogelijk, een voorwaarde is dan dat u verhuisd buiten bezit van Woongroep Marenland.
Als u woning wordt gesloopt en u schriftelijk bericht heeft ontvangen dat het sociaal plan van kracht is.
Nee, Woongroep Marenland zorgt niet voor nieuwe kasten. U kunt hiervoor uw verhuiskostenvergoeding gebruiken om zelf kasten te kopen.
Tijdens de sleuteloverdracht heeft u hiervoor een instructie formulier ontvangen. Mocht u deze niet meer hebben dan kunnen wij u die opnieuw toesturen.
U heeft hier geen keuze in. Afhankelijk van beschikbaarheid en passendheid wordt een woning toegewezen. Wij zullen met u hierover in gesprek gaan.
Bij sloop en nieuwbouw ontvangen u de verhuiskosten vergoeding, u kunt hier, indien nodig zelf nieuwe pannen van kopen. Wordt uw woning versterkt dan ontvangt u wel een nieuwe pannenset.
U kunt gebruik maken van de diensten van een professioneel verhuisbedrijf. Zij zullen een opname met u doen, bepalen hoeveel dozen en inpakpaier u nodig heeft en hoeveel mankracht er op de dag van de verhuizing nodig is. U kunt bij uw woonconsulent aangegeven of u hier gebruik van wilt maken.
Nee, dat mag niet. Deze zijn onderdeel van uw woning.
Wij gaan met u in gesprek over wat u vanuit u eigen netwerk kunt regelen en wat Woongroep Marenland voor u kan regelen. Dit is maatwerk.
Woongroep Marenland biedt u een passende woning aan. Dat kan een woning uit eigen bezit zijn, in dat geval neemt u uw eigen meubels mee. Of u krijgt een ingerichte woning van de NCG toegewezen, in dat geval gaan uw meubels in de opslag.
Uw reparatieverzoek is doorgegeven aan de aannemer, zij zullen contact opnemen om een afspraak met u te maken.
Deze kunt u telefonisch (0596-519151) of via de website doorgeven aan Woongroep Marenland.
Afhankelijk van de installatie 1 of 2x per jaar.
De filters in de warmtepomp kunt u met de stofzuiger schoonmaken. Het beste is het om dat eens per maand te doen.
Voor uitleg over de warmtepomp verwijzen wij u graag door naar onze website. Onder het kopje projecten vindt per project een filmpje met uitleg over de warmtepomp.
De huurprijs is berekend aan de hand van uw huidige huurprijs + uw maandelijkse lasten voor nutsvoorzieningen. Uw nieuwe woning zal zuiniger zijn dan uw huidige woning, daarmee dalen uw lasten voor nutsvoorzieningen. Uw totale maandelijkse woonlasten blijven gelijk.
Neem contact op met Woongroep Marenland
Neem contact op met Woongroep Marenland
Het is niet toegestaan een kattenluik te plaatsen in een kunststof deur omdat deze niet meer te herstellen zijn.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Woongroep Mareland. U kunt een e-mail sturen naar woonwinkel@woongroepmarenland.nl of bellen naar 0596-519151.
Op het moment dat u een sloopaanzegging van Woongroep Marenland heeft ontvangen wordt u automatisch geresgistreerd als woningzoekende.
U kunt uw wensen kenbaar maken bij uw woonconsulent.
Voor een reparatieverzoek zal een onderaannemer u geen factuur sturen. Mochten de kosten voor een reparatie wel voor u als huurder zijn dan is dit altijd in overleg met de huurder gedaan. In dat geval brengt Woongroep Marenland de kosten bij u in rekening.
U kunt hierover contact opnemen met onze crediteurenadministratie via 0596-519151 of uw vraag stellen via info@woongroepmarenland.nl. Wilt u een factuur indienen, dan kan dit via factuur@woongroepmarenland.nl
U krijgt minimaal 4 weken voor de oplevering een brief van ons waarin de datum en het tijdstip van oplevering staan.
Circa 6 weken voor de oplevering nodigen wij u uit voor een kijk en meetmoment in uw nieuwe woning.
Voor een reparatieverzoek kunt u contact opnemen met Woongroep Marenland, dit mag telefonisch of per mail via woonwinkel@woongroepmarenland.nl. Uw reparatieverzoek zal worden doorgegeven aan de aannemer.
Over het indienen van bezwaar vindt u meer informatie op de website van de Rijksoverheid
Informatie over onze nieuwbouwprojecten vindt u op onze website onder het kopje 'Projecten'.
Onze nieuwbouwwoningen leveren wij altijd op met een standaardkeuken. Wilt u een andere keuken plaatsen? Dan heeft u toestemming van ons nodig. Kijk op de website om een aanvraag te doen.