U bevindt zich hier: Home » Ik huur een woning » Reparatieverzoek

Reparatieverzoek

Prettig wonen betekent ook dat de woning technisch in orde is. Hieronder leest u hoe u reparatieverzoeken aan ons kunt doorgeven.

DOORGEVEN REPARATIEVERZOEK

Reparatieverzoeken kunt u aan ons doorgeven via het reparatieformulier.

Reparatieverzoek * Verplicht invullen

Naam

Adres

Postcode

Woonplaats

Telefoonnummer

E-mailadres

Bericht


Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op om een afspraak te maken.

Voor dringende reparatieverzoeken tijdens openingstijden belt u onze service dienst, telefoon (0596) 51 91 51.

WE ZIJN BEREIKBAAR OP:

maandag t/m donderdag van 9.00-12.30 uur en 13.00-16.30 uur vrijdag van 9.00-12.00 uur.

SPOEDEISENDE STORINGEN BUITEN KANTOORUREN:

Alleen voor spoedeisende storingen kunt u ons buiten de openingstijden bellen op telefoonnummer (0596) 51 91 51.

STORING AAN UW CV-INSTALLATIE OF GEISER?

Heeft u problemen met uw cv-ketel? Controleer dan eerst het volgende:

  • staat de schakelaar van de ketel op ‘in’?
  • zit de stekker in het stopcontact?
  • zijn er geen stoppen doorgeslagen?
  • staat de gaskraan open? brandt de waakvlam?
  • is de waterdruk voldoende (tussen 1 en 2 atmosfeer)?
  • staan ketel- en kamerthermostaat hoog genoeg ingesteld?

Alles gecontroleerd maar het probleem blijft bestaan? Op de cv-ketel vindt u een onderhoudssticker met het telefoonnummer. Heeft u geen sticker kunnen vinden? Bel dan de Energiewacht, telefoon 0800-0388.

RIOOLVERSTOPPING

Heeft u een verstopping in uw woning dan kunt u contact opnemen met Rioleringsbedrijf De Winter. De Winter is telefonisch te bereiken op 0596-551236.

GLASSCHADE IN WONING OF PORTIEK

Glasschades kunt u rechtstreeks melden bij onze glaszetter Kerbof Schilders Delfzijl: (0596) 61 44 00

IK RUIK GAS, WAT KAN IK DOEN?

Ruikt u gas of heeft u het vermoeden dat er een gaslek is? Draai dan direct
de hoofdkraan dicht en bel meteen (0596) 51 91 51.

STROOMSTORING

Valt de stroom in uw huis geheel of gedeeltelijk uit? Onderzoek dan eerst wat de mogelijke oorzaak is:

Controleer de meterkast. Wanneer er een stop gesprongen is dan vervangt u die. De aardlekschakelaar kunt u zelf omzetten.

  1. Als de nieuwe stop meteen weer springt, is de groep overbelast. Schakel dan één of meerdere elektrische apparaten uit.
  2. Het kan ook zijn dat de aardlekschakelaar eruit springt. Dan is er sprake van kortsluiting. Probeer de boosdoener op te sporen door de stekkers van alle elektrische apparaten uit het stopcontact te halen. Stop ze vervolgens één voor één weer in het stopcontact. Het apparaat dat kortsluiting maakt, doet de aardlekschakelaar weer springen. Gebruik het apparaat dat de kortsluiting veroorzaakt niet meer. 

Kunt u de oorzaak niet vinden? Belt u ons dan op (0596) 51 91 51.

STORING AAN WATERVOORZIENING

Waterbedrijf Groningen: (050) 3688555

GROFVUIL EN ZWERFVUIL

Milieudienst voor afval: (0596) 69 11 00

TELEVISIESIGNAAL / CAI-AANSLUITING

Ziggo Storingen: 0800-0760 Overige vragen: 0900-0740

SCHOONMAAK GEMEENSCHAPPELIJKE RUIMTES

Is het onderhoud niet goed uitgevoerd, meldt dit bij Woongroep Marenland: (0596) 519151

Woongroep Marenland