Als huurder mag u van ons goede service verwachten. Maar hoe goed wij ons best ook doen, er gaat wel eens wat fout. Bent u niet tevreden over de manier waarop wij iets hebben opgelosten. Laat het ons dan altijd weten. Wij leren graag van onze fouten!

Veelgestelde vragen over Klacht over ons?

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Heeft u een klacht over uw woning of over onze dienstverlening en komen we er samen niet uit? Dan kunt u een beroep doen op de Regionale Klachtencommissie: Noord-Groningen: Regionale Klachtencommissie Noord-Groningen Postbus 103 9781 AC Bedum

Ik heb een klacht over de woonruimteverdeling. Wat kan ik doen?

Bespreek de klacht eerst met ons. Bent u niet tevreden met onze oplossing?  Dan kunt u een beroep doen op de huurcommissie .

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

U kunt ons bellen, dan spreken wij de klacht met u door. We kijken dan of we er samen uit kunnen komen. Lukt dat niet direct? Mailen of een brief sturen kan ook. Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging. Binnen 2 weken laten wij u weten wat wij met uw klacht doen. Bij spoedeisende zaken krijgt u zo snel mogelijk antwoord.